Prekių pristatymas:

1. Atsiėmimas vietoje nemokamas. Adresas: Gariūnų g. 70, (Gariūnų verslo centras - 6A eilė - 16 pvl.), Tel: +37068014642

2. Į paštomatus (LPExpress)

Formuodami užsakymą komentaruose įrašykite pageidaujamą paštomatą į kurį norite gauti siuntą. Paštomatų adresai : https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/Vietu-sarasas.html

3. Registruotoji pirmenybinė Lietuvos pašto korespondencijos siunta

Pristatymo laikotarpis:

•  Lietuvoje prekę gausite per 1-3 darbo dienas priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.

•  Europos sąjungos šalyse prekę gausite per 5-7 darbo dienas.

•  Ne Europos sąjungos šalyse prekę gausite per 10-25 darbo dienas.

SIUNTOS ATSIĖMIMAS

Kaip atsiimti Lietuvos pašto siuntą?

•  Siųsdami siuntinį, mes pateikiame paštui Jūsų telefono numerį. Kai siunta pasieks Jūsų paštą, Jūs gausite SMS žinutę telefonu, su registracijos kodu, su šiuo kodu iškart galėsite ją atsiimti.

•  Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

•  Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, kai užsakymas jau yra Lietuvos pašto skyriuje ir jį galima atsiimti. Kitu atveju, siunta bus grąžinta pardavėjui. Tokiu atveju, turėsite susimokėti už pašto išlaidas iš naujo, kad galėtume išsiųsti grąžintą siuntinį.

Kaip atsiimti siuntą per LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą?

•  Apie gautą siuntą būsite informuotas SMS žinute ir (ar) el. paštu, todėl tiksliai žinosite, kada ir kuriame terminale galite atsiimti siuntą.

•  Svarbu! Siuntą atsiimsite terminalo ekrane paeiliui suvedę du PIN kodus, kurie nurodyti pranešime apie į terminalą gautą siuntą.

Prekės pristatomos Kliento nurodytu adresu. Norint, kad prekės būtų pristatytos kitu adresu, būtina tai nurodyti užsakyme.

Prekės pristatymo metu patikrinkite prekės siuntos būklę. Jeigu pastebėjote, kad įpakavimas yra pažeistas, įsitikinkite, ar nepažeista Jūsų užsakyta prekė. Jei prekė yra pažeista, nepriimkite siuntos, ant sąskaitos faktūros ar priėmimo perdavimo akto pažymėkite, kad prekė yra pažeista bei informuokite mus elektroniniu paštu mirankines@gmail.com. Jums pasirašius ant sąskaitos faktūros ar priėmimo perdavimo akto be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga.

Mes neatsakome, jeigu prekės bus prarastos siuntimo metu, jei neteisingai įvedėte pristatymo adresą.